blogg

Sitter och läser igenom min gamla blogg (sofiiaek.blogg.se) och känner verkligen hur glad jag är att jag började blogga! Jag läser om saker jag helt glömt bort att jag gjort, jag minns känslorna jag beskrivit, ler åt alla bilder osv osv. Det är så värt det, kommer tacka mig själv i framtiden.

I min gamla blogg stog det mycket om:

- jag hatar skolan, skjuter upp alla läxor och är ständigt stressad

- har vätska i mina ben, kämpar på med LPG-maskinen och är trött på att inte kunna spela fotboll till 100 %

- stöder mitt älskade AIK på råsunda men H A T A R bojan djordjic

- AIK vann sm-guld OCH svenska cupen

- är helt beroende av grey’s anatomy

- hade mitt sista sommarlov och gjorde flera underbara resor

- fick en nitlott och hamnade på sjukhus i turkiet

- klagade på zlatan och lagerbäck!

- felix tog körkort och blev min personliga chaufför

- gymmade mycket, konditionen blev lidande pga av benhinneinflammation och vätska i benen

- skröt över oskars fotbollstalang

- min idol michael jackson dog!!!

- drömmer om en röd audi och ett eget träningscenter

- beskrev min kärlek till henrik larsson hehe

- matilda och felix är min lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0