fredag

Idag började jag inte jobba förrän klockan två och vad passar då bättre än att ta sovmorgon? hehe. Hade först tänkt gå upp tidigare för att hinna träna men kände faktiskt igår när jag gymmade att det gick lite trögare än det brukar. Det var lite jobbigare även fast jag hade samma vikt. Och då var det 48 timmar sedan jag körde styrka och det ska man hinna återhämta sig på men jag kände att jag inte hade gjort det. Det finns bara en sak det kan bero på och det är att jag äter för lite och för dåligt i förhållande till hur mycket jag tränar. Blir alldeles för få mål dom dagar jag jobbar länge på jula och jag får inte i mig tillräckligt av allt jag borde. Så ja, jag antar att det inte går att blunda för det längre. Jävla grönsaker, jag hatar er.

Jag längtar till ikväll, då kommer bohjort äntligen hem till oss och äter middag :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

aa men fy fan vad söta ni är.

2010-10-15 @ 15:48:47
URL: http://matilduur.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja, du måste äta mer Sofia!

2010-10-15 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0