fredag

Heeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag är på så bra humör. HAPPY. Idag sprang jag 1 km längre än förra gången, på samma tid. Fortfarande inte jättesnabbt men åh, jag visste att jag kunde, att det bara var axlarna som förstörde. Idag spände jag axlarna på något konstigt sätt så att jag inte fick ont, det funkar såklart inte i längden men skit samma. Woho! Åt även en stor frukost innan (jag lovar sofie, idag var den BIG) och hade massa energi!!

Jag behövde det här. Igår efter jobbet åkte jag direkt till gymmet med sofie och det gick inge bra. Jag hade inte hunnit äta middag, hade ingen energi över huvudtaget och allt var bara mycket jobbigare. Tog mig ialla fall igenom allt jag skulle. Och juste, jag kunde göra knäböj utan att få ont i ljumskarna. Woho, here i come!

Nu ska jag jobba på gymmet till sju, det känns faktiskt bra. Efter några dagar på jula är det skönt att bara sätta sig här och göra ingenting. Nu funkar även tvn här igen! Och jag ser fram emot hela min helg, den kommer bli så bra!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Sofia, gymmar du på gymmet vid IP? :)

2010-10-31 @ 16:29:22
URL: http://terraberras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0