fredag

Idag har jag upplevt något av det värsta i hela mitt liv. En begravning. Det finns inget värre än att se så många man älskar vara så ledsna. Efteråt samlades alla för att fika och bara prata, vi pratade om massa annat. Fotboll och kossor och allt vad det var, då kändes det lite bättre.

Nu vill jag bara tänka på annat. Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen var det fotbollsträning. Det var riktigt kul och det gick helt okej för mig. Det sitter långt in men det finns där. Därför var jag så jäkla taggad på att spela match imorgon, men marieberg har tydligen lämnat WO. Så för tillfället känns det tråkigt men när det har gått över ska jag glädjas åt att vi kommer att spela i division 3 nästa säsong, ja fan va kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0