history books forgot about us and the bible didn't mention us

Som sagt, idag har jag varit LEDIG! Bäst bäst bäst bäst bäst. Sov till halv 12, åt frukost och tittade på tv till 2. Kunde inte gjort det bättre. Sen kom tobbe och hämtade mig och vi åkte till ip för att springa. Jag är så duktig som har fått både ing-marie och tobbe att började träna hihi. Sen åkte han hem och jag körde styrketräning på gymmet, riktigt hårt körde jag idag!

 

Och nu till det sjukaste. När jag sprang för några dagar sedan fick jag håll fast jag ätit för 2,5 timmar sedan. Blev lite förvånad men vet att det tar lång tid för mig att smälta maten och tänkte att jag kanske hade ätit extra mycket. Igår när jag sprang hade jag ätit för 4 eller 5 timmar sedan men fick ändå håll. VAFAN!? Det är omöjligt tänkte jag då. Och så idag, när jag sprang hem från ip (hade då ätit frukost för 5 timmar sedan) fick jag så jäkla ont att jag var tvungen att stanna några gånger. Det kändes som håll men 10 ggr värre att det går över i smärta. Vadihelvetsjävlaskit? ÄR DETTA MÖJLIGT? Någon som vet? Victoria? (a) Kan man få håll för att man är för tom i magen eller något??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0