i'm jumpin in my ride, i'm heading out tonight

Det är sjukt vad mycket som är psykiskt när det gäller träning. När jag sprang i måndags hade jag ju ingen musik och hörde istället mig själv flåsa (haha vilket fult ord?) och det var verkligen skitjobbigt. Idag lyssnade jag på musik och vips gick det mycket lättare. Jag tror jag lurar mig själv lite när jag inte hör hur tungt jag andas, jag märker inte hur trött jag är. Men jag klagar inte, brukar vara ganska dålig på att pusha mig själv till max. Idag var det ialla fall jäkligt skönt att springa, det var skönt hehe. Lite övningar hann jag även med.

Imorgon väntar en 9 timmars arbetsdag på jula och sedan säsongens sista seriematch! TAGGA!

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag är likadan, när man hör sig själv flåsa (hahaha) hör man hur jobbigt det är, och då blir det ännu jobbigare :P



Lyssnar man på musik kan man lura sig själv att det inte alls är särskilt jobbigt ;)

2010-10-07 @ 19:04:55
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0