onsdag

Vafan får jag aldrig spela fotboll eller? Igår blev träningen inställd, vilken tur att jag gymmade innan annars hade jag blivit riktigt arg. Idag skulle vi ha första matchen i victoria cup men motståndarna lämnade WO, fan va tråkiga alla är! Så när jag kom hem från jobbet bytte jag om direkt så jag inte hann känna hur trött jag var och sprang hem till felix istället. Det var skönt men jag fick håll även den här gången. MEN JAG VILL SPELA FOTBOLL! Gaaaah.

Jag har ialla fall haft en grym kväll hemma hos felix. Tobbe och hans flickvän, tobbes friend robin och hans flickvän. Jag har varit hackkyckling som vanligt haha men det gör inget, jag har skrattat så jag har ont i magen :) Älskar att vara här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0