saturday

Min plan idag var att åka till väsby centrum för mina kuponger på 20 % rabatt går ut imorgon. Men det gick inte så bra eftersom att vi gick upp så sent och sen skulle jag bort på middag. Tobbe fyller år på tisdag så vi hade en liten överraskningsmiddag för honom. Haha förstår inte hur han inte anade något då ing-marie gjort typ tusen pajer.

Nu bangar jag både tegel och halloweenfest. Felix har varit på kryssning och jag känner bara för att krypa ner i sängen med honom och titta på en film. Så det ska jag göra. Ska ju upp och jobba imorgon bitti. Puss och godnatt
.

Kommentarer
Postat av: - Tiffany Eliasson

SVAR: Åh tack så mycket, allt bra med dig? :)

2010-10-31 @ 01:55:49
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0