söndag

God morgon. Det blev lite panik där imorse eftersom att man skulle ställa tillbaka klockan i natt och jag och felix visste inte om våra mobiler gjorde det automatiskt. Så jag ställde tillbaka min och felix gjorde inte det, plus att vi satte på ett tredje alarm på min digitalklocka. Felix alarm ringde först för då var den 07.15. Problemet var bara att då var digitalklockan 06.15 och min mobil var 05.15. Haha vafan!? Det löste sig ialla fall när vi satte på text-tv haha.

Jag sov ganska dåligt inatt så det var inte så jobbigt att gå upp imorse, antagligen för att jag inte sov så djupt. Nu ska jag jobba till 14 och sen ser jag fram emot resten av dagen. Oskar ska spela match med statslaget, eller distriktlaget som man verkar säga nu, mot 94ornas distriktlag. Ja han gick hela vägen!!! :D Stolt syster hoho. Sen följer mormor och morfar med oss hem och äter middag. Jag saknar dom!


    

Kommentarer
Postat av: - Tiffany Eliasson

SVAR: Härligt, jorå det är bra :)

kram

2010-10-31 @ 11:07:42
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se/
Postat av: Ellen

japp:) man ställer in tiden på den lilla kalendern som är bredvid rubriken och trycker på spara & publicera så kommer inlägget upp på den tiden du ställt in den på! :)

2010-10-31 @ 11:55:44
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha aa jag med men jag kom på det igår ;) no problem!

2010-10-31 @ 12:52:35
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0