tisdag

Idag är jag också ledig, så jäkla skönt. Måste vila upp mig inför mitt hektiska arbetsschema framöver. Nu ska jag jobba onsdag, torsdag, fredag och sen är jag ledig på lördag. Sen ska jag jobba söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. KAN NI FATTA!? Jag kommer dö...

Nu ska jag fortsätta med mitt rum. Rensa klädkammaren och byrån, stryka och vika in kläder, slänga massa skit osv osv. Det måste ju göras, hur mycket jag än hatar att slänga saker! (Matilda kunde ha räddat mig från allt detta, men nej då går hon och blir sjuk! Jag som förväntade mig frukost på sängen imorse, som utlovat!)

Kommentarer
Postat av: Fia

På tal om rensa garderob. Ville du ha något ur min hög? Annars åker den ner i UF-lådan!

2010-10-12 @ 16:36:16
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Haha, jag har sett säsong 1-3 kanske 3-4 gånger! Älskar Grey's. :) Hoppas allt är bra!

2010-10-13 @ 16:49:11
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0