one

Känner att jag behöver ett nytt mål nu. Måste alltid ha något som jag fokuserar lite extra på annars fungerar jag inte har jag märkt. Även fast det bara är något litet som ingen annan märker. Som när jag ville rakpermanenta mitt hår men det var för slitet och grönt. Då gjorde jag allt för det. Gick och la mig i blött hår för att hårinpackningen skulle sitta i hela natten. Alltså inte ens urvridet eller handdukstorkat. Använde 50 hårspännen istället för toffs, åkte till felix och duschade även fast jag hade jättebråttom. Ni vet, sånt som får andra att undra om jag är galen. För jag går inte emot det en sekund, gör inte ett enda undantag. Jobbigt ibland ja, men det är sån jag är. Om jag verkligen bestämmer mig, ja då är jag jävligt envis. Let's go.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver också ett mål nu ! Vi får komma på nåt tillsammans, jag måste ju ha nåt att fördriva tiden med! :P

2010-10-04 @ 23:18:21
URL: http://sofiehero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0