dum av dig

Jaaa idag har jag inte gjort speciellt mycket. Va fasiken, vad gör jag om dagarna? Har kommit på att det inte alls är kul att vara ledig. Och då menar jag att inte jobba, skolan saknar jag absolut inte! Det är så jäkla skönt att slippa PLUGGA, gaaaaaaah. Jag ser så mycket fram emot att börja jobba, på riktigt. Men det får vänta lite, tänker bland annat satsa på körkortet nu först. Så jag har kvar mitt jobb här på vallentuna träningscenter ett tag och hoppas på att jag får jobbet på fredag. Men ja, idag har jag bara tränat och tittat på solsidan. Och nu sitter jag på jobbet. Felix kommer och hämtar mig halv 10 och då ska vi se en film som han fixat. Puss




Kommentarer
Postat av: Cam

Haha åh Jula, en vän till mig jobbar där :) Lycka till!

2010-08-25 @ 23:21:50
Postat av: sofia

fint armband ;)

2010-08-27 @ 21:20:22
URL: http://sofiariise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0