fotboll fotboll fotboll

Trots att jag sov länge imorse så har jag varit väldigt effektiv idag hoho. Ringt massa samtal och bokat tider här och där, varit i vallentuna centrum och i täby centrum. Har bland annat en jobbintervju på fredag, woho. Sen har jag bokat något väldigt roligt också! Den 11 September är det dags för tandemskärmflyg som jag fick av felix i julklapp. Yeeeeey!

Nu måste jag byta om för snart är det äntligen äntligen äntligen äntligen äntligen dags för fotbollsträning! Jag är så sjukt taggad, det ska bli så jäkla kul!

Kommentarer
Postat av: Cam

Åh! Vad för jobbintervju? :D

2010-08-24 @ 22:15:01
Postat av: Cam

Åh! Vad för jobbintervju? :D

2010-08-24 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0