hej framtiden

Aaaaah hoppas att den här känslan håller i sig nu! Jag är sjukt taggad på att fixa här hemma. Jag vill ha fint i mitt rum och ha ordning på alla kläder och smycken och allt. För det mesta så orkar jag inte bry mig, slänger alla kläder på golvet och lastar bara av mig allt annat på min byrå. Så efter ett tag ser det ut som ett bombnedslag. Seeeen helt plötsligt, en vacker dag, får jag panik över att jag har så stökigt och plockar undan allting och är nästan för noggrann. Lägger alla solglasögon i rad, alla nackellack i fina mönster haha. Sen efter en vecka är det lika stökigt igen. Nu vill jag äntligen fixa iordning allt igen. Men jag ska ta det yttligare ett steg. Jag ska byta rum! Till garaget. (Förra gången när jag bytta rum till gillestugan slutade det med att jag bytte tillbaka efter typ en månad haha). Men för tillfället känns det helt rätt ialla fall. Jag har redan planerat hur det ska se ut där. Det kommer bli sjukt bra. Men det är mycket som måste göras där innan. Riva kakel, lägga nytt golv, bygga upp en till vägg osv.

När jag började tänka på det förut blev jag istället sjukt taggad på att flytta hemifrån. Tänk att ha en egen lägenhet! Fyfan va kul det skulle vara. Och tänk att ha ett heltidsjobb. Jag menar, ett ROLIGT heltidsjobb. Så man får känna sig helt oberoende och få klara sig själv. Städa, tvätta, köpa mat och allt det där. Jag längtar faktiskt som bara den. Jag hatar att plugga och jag hatade att gå i skolan. Jag vill bli stor.



min fina skiss haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0