hej körkortet

Jag övningskörde precis för första gången sen i vintras. Eller jag har kört några gånger med felix runt i bällsta med det räknas inte. Jag måste bara komma över den där tröskeln så jag vågar köra på vägen, för då kan köra till träningar, till jobbet, till affären och allt. Nu övade jag på att starta och stanna, starta och stanna, starta och stanna. Det tar typ 5 minuter för mig att starta och det där därför jag inte vågar köra på vägen, ifall jag får stanna vid ett trafikljus! Sen körde jag från okvista hem, alltså för första gången på en riktig väg. Jag tycker synd om bilarna som åkte efter mig haha, för jag körde i 60 på en 80 väg haha. Men nu jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0