jula

Hello. Idag stog klockan på 08.00, liiiiiiite för tidigt för min smak. Men jag måste ju börja lära mig. Klockan kvart i 11 skulle jag befinna mig i arninge centrum för en intervju på jula som carl fixat åt mig. Jag pratade med en tjej som är kassaansvarig och det gick bra, ska tillbaka dit nästa vecka för att prata med chefen. Jag passade även på att hälsa på Camilla på apoteket och så är jag 548 kr fattigare. Fast inte på grund av camilla och apoteket. Dom hade ta 3 betala för 2 på skopunkten. Rätt okej med 3 par skor för det priset.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt! hoppas du använde rabattkoden så det blev billigare :P

2010-08-27 @ 13:03:33
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Fia

Älskar stövlarna:)

2010-08-27 @ 13:14:04
Postat av: Anonym

Naaajs :)

2010-08-27 @ 13:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0