news

Jag har några bra nyheter här vettni! För det första så är det ingen spricka, wohooo. Bara en stukning antar jag då. Det känns faktiskt redan mycket bättre! Men det blir väl balansplatta nu i guess.
.
.
För det andra så kan jag börja blöta håret hemma igen. Jag har ju inte gjort det på hmm, över ett halvår nu blir det eftersom att vi misstänkte att det var vårt vatten som var orsaken till att mitt hår blev grönt. Så då började jag att endast tvätta håret hos felix och vips så blev det bättre. Jag gjorde även två eller tre behandlingar mot det. Men nu har pappa pratat med en vattenexpert och fått reda på att det gröna beror på att vi har kopparrör i huset och håret blir ännu mer känsligt mot det om man har färgat eller permanentat håret! Men det är bara vattnet som har stått stilla i rören som innehåller kopppar, så om man spolar ordentligt några minuter innan man duschar håret så ska det inte vara någon fara. Så nu kör jag på det!
.
.
För det tredje så ska jag åka och köpa min efterlängtade kudde på fredag! När jag och felix var på skepparholmens spa så vaknade jag upp på morgonen där utan någon som helst smärta i nacken. (hade inte fått massage) Det gör jag alltid hemma, det är alltid värst på morgonen. Så både jag och mamma har ringt typ 100 samtal fram och tillbaka för att få tag på den där jäkla kudden. Skepparholmen hänvisade oss till företaget dom köpt kuddarna av och företaget hänvisade oss tillbaka till skepparholmen, och så har vi hållit på. Efter mycket tjat så ska jag nu äntligen få köpa en av skepparholmen. Företaget vägrade skicka EN kudde till mig, jag var iså fall tvungen att beställa ett helt paket som innehöll 12 st för över 1000 kr. Vad är egentligen problemet med att hjälpa en tjej som har ont i nacken???
.
.
För det fjärde så... ja, jag tog ett bad idag efter jag tränat. Det var väl första gången på typ 2 år, jag hatar egentligen att bada men idag kände jag för det.
.
.
Nu ska jag äta middag och sen åka till brottby och kolla på felix match. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0