onödigt

Visst att jag har sagt att jag vill vända på dygnet men kanske inte riktigt såhär mycket. Idag gick jag upp klockan 7 för att först åka till vårdcentralen i vallentuna för att få en remiss för att sedan åka till täby och röntga foten. Så jäkla onödigt, varför kan man inte bara åka till röntgen direkt?? Mormor följde ialla fall med så tiden gick fort. Jag tror att vi gjorde det helt i onödan, jag har inte alls en spricka... Får svar i eftermiddag. Vafan, varför jag?

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att mormor ska komma med sushi :)



Kommentarer
Postat av: Fia

men gud gumman, vad har du gjort

2010-08-31 @ 11:45:51
Postat av: Matilda

vilken jäkla elefantfot. du sa: den är bara lite svullen. det där är inte lite.

2010-08-31 @ 11:55:01
URL: http://matilduur.blogspot.com
Postat av: eliise

AJ? :o

2010-08-31 @ 18:37:15
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fyy Sofia! Ser inte skönt ut! Hoppas det blir bättre snaaart, haha du och jag, skadade jävlar!

2010-08-31 @ 21:49:02
Postat av: Michaela Dahlin

FASIKEN BRUDEN :( inte inte bra.. Nu får du sluta vara sjuk och göra illa dig!!!

2010-09-01 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0