"tänker ni skjuta honom?"

Hello! Tänkte uppdatera lite snabbt om min grymma helg. I fredags samlades vi några fotbollsbrudar hemma hos mattan. Vi åt sushi på balkongen och sen förflyttade vi oss in runt vardagsbordet för att köra ölspelet. Jag älskar att umgås med dessa tjejer! Det blir alltid mycket skratt och intressanta samtalsämnen ;) Senare under kvällen tog vi bussen till Linus där vi dansade och sjöng tills vi blev så hungriga att vi avslutade kvällen på donken.
(Måste också säga att det var såååååå tråkigt att träna i fredags, vad händer??? Jag behöver ny inspiration tror jag.)
I lördags, igår alltså, tog jag och felix en dag för oss själva. Det var ungefär hundra år sen vi verkligen umgicks eftersom att vi har så olika tider. Felix går upp tidigt, jobbar hela dagarna och är sen trött på kvällen. Jag som sover bort halva dagarna är istället pigg på kvällarna (för ovanlighetens skull) och är då uppe halva natten. Så vi kände att det var på tiden. Vi åkte först till liljeholmens centrum och gick runt där ett tag och sen åkte vi till kista för att äta middag och gå på bio. Det var mysigt. Vi såg den nya beck och den var jättebra, som alla andra beckfilmer! Vi träffade även sofie och sofie där som var och såg samma film :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En Sofia som tröttnat på träning och käkar på Donken. . . vad händer med dig människa?! ;P

2010-08-08 @ 18:12:23
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Sofie F

Visst var den grym å fyfan va skraj man blev ;) hehe

2010-08-08 @ 20:41:18
Postat av: Elin L

haha när fan togs sista bilden? JAg ser ju brutalt sugen ut på en pomme ;D

2010-08-08 @ 23:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0