tegel

Jag satt igår på jobbet och skrev ett långt inlägg om bland annat hur taggad jag var inför tegel och sen när jag väl skulle ladda upp det så slutade internet att fungera. Jaja. Jag hade ialla fall kul igår! Det är inte så ofta jag är taggad för fest men igår var jag det! Åkte direkt till camilla efter jobbet där lite folk redan hade börjat tagga. Klockan elva tog vi bussen till tegel där vi dansade i flera timmar! En nöjd sofia kröp sen ner i sängen bredvid felix och somnade klockan fyra.


På tal om felix så gick det bra på sjukhuset igår natt. En timme blev till två timmar som blev till fyra timmar innan felix fick hjälp. Men det gick egentligen ingen nöd på mig. Jag satt i väntrummet med pappa och tittade på tv. Jag känner mig så mesig men jag hatar verkligen sjukhus!! Jag kunde knappt vara inne i felix rum utan att börja må illa. Jag förstår inte hur jag klarade mig när jag ramlade med moppen för några år sedan och slog upp hela knät. Då fick jag först en spruta i knät (utan att svimma!) och sen fick jag åka ner till vårdcentralen flera gånger för att plocka ut asfalt ur såret. Det är väl som pappa sa, att man klarar det när det väl gäller och handlar om en själv.
Ialla fall, tack för igår alla!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh, jag kommer ihåg att jag var hos dig en gång när du skulle till vårdcentralen och plocka ut asfalt och jag mådde sjukt illa då, haha :p

2010-08-05 @ 21:13:55
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0