tidsfördriv

PERSONLIGT
Namn: Sofia Eva Johanna Ek
Födelsedag: 25 Juni 1992
Ögonfärg: blå
Hårfärg: ja för tillfället är jag väl vithårig hehe
Längd: 169 cm
Högerhänt/vänsterhänt: right
Stjärntecken: kräfta
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: nono
Rädslor: hmm småkryp, usch
Mest använda namn på msn: har inte ens msn på min dator

FAVORIT
Färg: blå har jag sagt sen jag var liten så jag säger väl det
Sport: gissa? fotboll kanske?
Godis: lakrits... och fiskar!
Affär: brukar faktiskt alltid hitta något inne på gina
Nummer: 8
Tuggummi: extra, den gula 
Helgdag: lördag
Årstid: sommar såklart
Radiostation: inte 107.5 ialla fall, den är på hela dagarna på jobbet

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: japp
Rymt hemifrån: nej men jag packade en väska en gång och stog i hallen och grät och väntade på att pappa skulle märka mig haha
Sovit utomhus: jag har tältat ja
Spytt i skolan: nepp
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha massor
Sett en död människa: nej tack och lov
Ätit sushi: favorit!
Varit på scen: ja, älskade att stå på scen när jag var liten. har uppträtt både i sverige och utomlands.

DU
Svär: jodå
Sjunger bra: hahaha bästa frågan hittills!
Duschar dagligen: japp
Vill gifta dig: nej säger jag nu men man vet ju aldrig
Kommer överens med dina föräldrar: yes dom är bäst
Är rädd för åska: nej det är ju mysigt, om man är inomhus förstås
Spelar något instrument: jag? musikalisk? haha
Äger en ipod: ja men jag använder den aldrig längre
Sover med gosedjur: ja bullen forever!
För dagbok: nepp
Sjunger i duschen: aldrig gjort faktiskt

THIS OR THAT
Pepsi/cola - blää inget
Mc donalds/burger king
Choklad/vanilj
Jordgubbar/blåbär
Kött/vegetarian
Tv/film
Gitarr/trummor
Adidas/nike
Kakor/paj - nej ingen här heller

KAN DU
Gå ner i splitt: jag är nog så ovig man kan bli
Skriva med båda händerna: kan kan jag väl men det blir inte snyggt med vänster
Vissla: i princip nej, hehe
Blåsa en bubbla: japp
Ha dina ögon i kors: yes
Nudda näsan med tungan: haha nej 
Dansa: jag kan hålla takten ja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: hmm mamma tror jag
Du pratade i telefon med: pappa
Du kramade: felix
Du skällde på: hmm, kommer inte ihåg. det var nog länge sen
Du sportade med: mitt lag, alldeles för längesen dock

SENAST DU
Skrattade: det var nog imorse, nu är jag bara uttråkad
Grät: ett tag sen
Filmen du såg: snabba cash igår
Tuggade tuggummi: i förrgår i guess

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: min trädgård
Lyssnar du på musik nu: nepp, jag har ont i huvudet
Vad har du på dig: mjukisbyxor och en stor t-shirt
Vad är det på din musmatta: jag har ingen

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: ingen aning
Mirakel: ja faktiskt
Kärlek vid första ögonkastet: nej jag tror inte det
Spöken: jag gjorde det förut tror jag, har inte tänkt på det på länge
Tomten: haha kanske inte

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: i min säng finns det 4 eller 5
Dricker du mjölk: nej tyvärr inte
Person du hatar mest: jag hatar ingen, det är ett starkt ord hehe
Vad borde man uppfinna: nu har jag tänkt på det i 5 minuter. det står still i mitt huvud
Är du ett hälsofreak: alltså, alla säger det men nej det skulle jag inte kalla mig
Vilket är det värsta vädret: grått och slask

Kommentarer
Postat av: Matilda

det är en del av vår schargong sofia, du får gärna hoppa på mig också x)

2010-08-19 @ 22:08:08
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0