update

Hmm vad har jag gjort i helgen då? Det började med att jag kände mig friskare när jag vaknade på fredagen. Yeeeees tänkte jag då tills mamma kom hem på eftermiddagen och sa att jag såg hängig ut. Jag tog tempen och ja såklart hade jag feber. Inte lika mycket som dagarna innan men ändå, bajs. Så jag fick ställa in kvällens planer och tog det lugnt istället. Åkte hem till felix och smittade ner hela hans familj så jag inte skulle känna mig ensam. På lördagen, igår, var det dags för våran andra match efter sommaren! Järfälla stog som motståndare och egentligen en ganska lätt seger borde det blivit, men nej vi kunde inte göra mål. 0-0 blev det och det kändes mer som att vi förlorade 2 poäng än att vi tog 1. Och blev jag sugen på att spela? JAAAAAA. Äntligen kände jag lite "nej nu jävlar ska jag komma tillbaka!" Jag har saknat den känslan. Bestämde med mina tränare att jag ska träna tisdag och torsdag nästa vecka och sen göra ett inhopp på div 5 matchen på lördag, wohoooo!

På kvällen var det dags att träffa alla tjejer hos sofia riise. Det var verkligen inte igår jag träffade det "gänget" så det var riktigt mysigt. Jag, sofia, matilda och jessica satt kvar ytterligare några timmar efter dom andra försvunnit en efter en. Klockan 5 kröp jag och felix ner i min säng, trötta.
Idag har jag inte varit så effektiv. Tog en promenad till kragsta för att hämta felix bil och passade på att kika in i sofies och robins lägenhet. (Jag väntar fortfarande på min inbjudan Fia!) Sen har jag varit och tittat på oskars match. Det är hemskt att vara åskådare, dubbelt så nervöst som när man spelar! Vi får se vad kvällen bjuder på hehe, håller ialla fall på att bli frisk nu tjoho!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, den får allt ta o komma snart ;) Vi får ta en film kväll eller midda:)

2010-08-22 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0