jag vill springa!

Alltså jag döööör, jag är så jäkla trött på att cykla!! Det känns så uttjatat och tråkigt och inte alls motiverande längre. Sen känns det inte som att det ger lika mycket kondition som att springa. För när jag blir trött är det för att det tar emot i låren, inte för att konditionen sviker eller vad man ska säga. Konditionsmässigt skulle jag kunna ta i ännu mer. Nej nu har jag verkligen tröttnat på det! Idag körde jag intervallspinning i en halvtimme och det var så sjuuuukt tråkigt. Jag tycker verkligen synd om dom som inte tycker om att träna men gör det ändå, eller jag tycker att dom är oerhört starka. För jag skulle verkligen inte träna om jag tyckte att det var tråkigt. Men jag tog mig igenom hela programmet ändå, det var skönt. Sen gymmade jag hela överkroppen efter, det var ialla fall kul. Det är verkligen så himla mycket roligare att träna med fria vikter, har nästan skippat alla maskiner helt nu.
Så haha, nu har jag avreagerat mig lite. Nu till något roligare. Igår åkte vi upp till mormor och morfar där även anita, peter, jenny och fanny från arvika var. Vi åt middag, hade trevligt och spelade kubb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0