grown ups

Idag har varit en bra dag. Förutom när jag skulle ner till centrum och uträtta några ärenden och bussen vägrade att komma. Höll på att missa tiden men det gick bra tillslut. Sen åkte jag till gymmet och styrketränade och körde mina rehabövningar. Åh va jag önskade att det var fotbollsträning jag skulle på när jag bytte om men det blir imorgon. Det var ialla fall så himla skönt att träna igen, förkyld eller inte. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!

Ikväll har jag varit på bio, vi såg grown ups. Den var faktiskt väldigt rolig hahaha! Nu önskar jag att jag vore trött så jag kunde gå och lägga mig och vakna utvilad tidigt imorgon. Men nej, jag vaknade klockan 12 och är inte ett dugg trött. Dags att vända på dygnet känner jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var och såg den igår, och jag tyckte den var väldigt rolig!

2010-08-24 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0