uuuuups!

Måste bara börja med att säga att jag känner mig så bra! Alltså inte att jag är bra haha, utan att jag mår bra. Det känns så skönt att knappt ha något planerat på hela veckan och bara kunna göra det jag känner för. Idag var jag några timmar i täby centrum med mormor och mamma. Bara för att det är så mysigt att umgås med dom, inte för att jag behövde shoppa. Men håll i er nu! Eller håll i er när ni ser alla bilder. För jag råkade inte shoppa lite, utan ganska mycket om jag ska vara ärlig. Men det var så sjukt mkt rea så jag köpte byxor och linnen för 49 kr, 99 kr, 70% rabatt och allt va det va. Fast nu börjar jag bli lite rädd för mig själv, jag känner inte igen mig. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av mode och sånt. Jag har varit sporttjejen! Hoppas bara att jag inte börjar sminka mig snart, då måste ni säga till mig! Haha.






















och äntligen träningshandskar, så jag slipper förstöra mina händer med alla hantlar och stänger!


Kommentarer
Postat av: Cam

Åh trosor från gina <3 haha :D träningshandskar måste jag också införskaffa, snarast!

2010-08-03 @ 19:57:26
Postat av: Elin L

jag har på mig sånna byxor som du köpte höhö. Sweeeeet :)

2010-08-07 @ 21:09:36
Postat av: sofiero

Har du gymmat UTAN träningshandskar hela den här tiden?! :O Shit jag förstör mina händer av några ggr utan handskar :p

2010-08-08 @ 18:03:48
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0