vafaaaaan!

JAG ÄR SÅ JÄKLA FÖRBANNAD! Ååååååh. Jag hade sett fram emot matchen idag så jäkla länge. Var verkligen så glad att jag äntligen skulle få spela igen! Och vad händer? Jo, domaren dyker inte upp! Vi står i 40 minuter och ringer runt till varenda domare i hela världen i hopp om att någon ska kunna. Domaren som egentligen skulle göra det hade inget mobilnummer utskrivet och fanns inte på eniro. Jag är så arg arg arg! Men om jag ska se något positivt i det så var det väl bra med tanke på min förkylning som aldrig vill ge sig. Men jag var så taggad!

Hade jag vetat det hade jag sluppit stressa hem från täby centrum för att hinna. Var där med felix, tobbe och ing-marie. Dom och peter stormade in här imorse och ville ha kaffe, sällskap och en tripp till täby, haha. Sköna människor det där, älskar att umgås med dom. Min älskling köpte bland annat en baseball jacka, tjohooo som jag har tjatat hehe. Och en fin klocka till mig (a)

Kommentarer
Postat av: Victoria

SOFIA? Hur kommer det sig att denna bild inte hamnat på facebook. Upp med den nu!!

2010-10-06 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0