fredag

Hmm när var senast jag skrev? I måndags. Har inte ens hunnit tänka på att sätta mig vid datorn sen dess. Passar på nu när jag jobbar på gymmet hehe. I tisdags var det jobb 9-19 och sen personalmöte 19-21. I onsdags var det jobb 10.15-19.15 och sen direkt ledar&spelarmöte. Igår var det jobb 10.15-21.30 för vi hade vipkväll. Har varit helt slut när jag kommit hem på kvällarna och min förkylning har ju inte direkt gjort det lättare. Tycker att jag förtjänade min sovmorgon imorse, började inte jobba förrän klockan 14.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med min älskling. Hyra den sista sawfilmen. Sen blir det såklart jobb hela helgen........................................................



det är tur att jag har er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0