måndag

Trots jobb både lördag och söndag är jag så himla nöjd med min helg! Förutom att jag varit typ sjuk och inte kunnat träna på hela veckan känns allt så bra. Allt går bra liksom. Och jag älskar julen! Julafton är absolut den bästa dagen på hela året.

 

Påväg till affären för att hyra film i fredags kväll träffade vi på robin och felix bestämde sig för att följa med till stan. Så jag spenderade hela kvällen med hans familj istället. Hampus, peter och tobbes vän åkte hem efter ett tag och till slut var det bara jag, tobbe, isabel och ing-marie kvar. Vi hade så jäkla roligt haha!

 

I lördags jobbade jag bara 4 timmar och efter det åkte jag och felix till täby centrum för att julhandla. Det är typ det bästa jag vet, älskar att handla till andra! Jag hittade flera saker jag blev skitnöjd med och lite till mig själv också hoho. Vi åt världens bästa kycklingrulle och sen gick vi på bio. Väl hemma tittade vi på ytterligare en film. Helt galet bra dag och kväll!

 

Efter 7 timmars jobb i söndags, eller ja igår, åkte jag, mamma och felix till landet. Åt middag, umgicks med mormor och morfar, lekte med valparna och tittade på parlamentet.

 

Imorse körde morfar mig till vallentuna trafikskola. Det var dags för min andra körlektion! Det gick jättebra. Gav bort min jobbtid på gymmet ikväll så jag kan gå på fotbollsträningen. Så nu ska jag och mamma åka och julhandla hoho.

 

.

Kommentarer
Postat av: Matilda

men ååh, måste nog åka förbi valparna snart igen. söta :)

2010-12-08 @ 15:07:40
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0