söndag

Helt underbar helg. Julbordet i fredags blev hur bra som helst. Hade bara tänkt äta lite snabbt och sen åka hem men vi hade så himla kul. Vi ungdomar i ena hörnet av bordet. Vi skrämde upp varandra så nu vill jag inte jobba själv på gymmet längre haha.

Pappa väckte mig kvart över 1 igår. Åkte hem till felix och julpysslade med lite people. Gjorde pepparkakshus, smällkarameller och åt skumtomtar. Åkte till kungsängen och spelade skinkcupen. Två segrar och två förluster räckte tyvärr inte till slutspel men kul var det. Två mål lyckades jag göra också. Kul att spela med så duktiga tjejer!

Sov ut imorse också och sen åkte jag och felix till landet. Snart kommer resten av familjen hit också för att äta middag. Valparna är så himla busiga nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0