torsdag

Jobbade på golvet idag och det var så jäkla kul. Älskade ju att stå i kassan typ första månaden men nu är det bara tråååkigt. Hade saker att göra hela dagen idag. Plocka upp massa varor dom första timmarna och sen var det allt från att bygga gavlar till att skriva etiketter. Tiden bara flög iväg, hann inte ens ta rast. Jobb 8-19 och sen var det kassamöte till kvart i 9. Idag var en bra dag på jobbet trots att den var väldigt lång, gillar mina arbetskamrater big times!

Kan även se fram emot att det är fredag för en gångs skull. Gav bort min jobbtid på lördag för att jag ska spela skinkcupen och så är jag ledig på söndag också. Men imorgon blir det först jobb på jula 6.30-11.30 och sen på gymmet 14-19. Och sen är det dags för veckans andra julfest, på gymmet denna gång. :)
.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill komma o kolla på skinkcupen!

2010-12-10 @ 08:42:09
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0