a breakthrough

Wohoooooo yeeeeees! Jag var ute och sprang idag och kände ingenting i mina ljumskar! Jag skiter fullständigt i att jag fick ont i axlarna, huvudsaken är att ljumskarna kändes bra. Och det var så fantastiskt kul att springa. Kände verkligen hur mycket jag har saknat det, börjar tröttna på att bara cykla. Men jag har lovat mig själv att verkligen vara seriös den här gången och inte börja träna för tidigt, så jag håller mig nog till cykeln när det gäller att träna kondition. Så får jag bara jogga försiktigt i början och öka mer och mer. Men jäklar va skönt det var att springa! Jag gymmade även igenom hela kroppen på gymmet innan, men att köra knäböj är nog lite för tidigt kände jag. Men det var kul att träna, tjoho.

Jag måste erkänna att det faktiskt är väldigt skönt att vara hemma ibland. Att ha absolut ingenting planerat på hela dagen och kunna göra vad som helst, när som helst. Jag har färgat ögonbrynen, lagt en ansiktsmask, ringt massa viktiga samtal och nu ska jag fixa mina tackkort. Och snälla AIK, förstör inte mitt humör. VINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0