förlust

Jag kom precis hem från råsunda, inga glada miner här inte. Första kvarten såg det bra ut men sen gick det bara utför. Och vilka stolpskott dom har värvat. Jag känner inte igen mitt AIK längre. 1-0 till Rosenborg blev det och nu känns champions league ännu längre bort än innan. Jaja, det var i vilket fall som helst sjukt kul att vara tillbaka på råsunda. Det var evigheter sen jag var där, har verkligen saknat det. ALLTID AIK!

Imorgon åker jag med familjen till Västervik. Mamma och pappa ville åka iväg bara familjen några dagar så vi är borta till söndag eller måndag. Det kommer nog bli mysigt, jag älskar att umgås med min familj. Datorn hänger med för oskar ska förhandsboka den nya iphone 4 eller vad det nu är, prylnörd haha.






Kommentarer
Postat av: fia

åk inte.. jag vill umgås

2010-07-29 @ 02:38:08
Postat av: Mickan

Ja det var det verkligen, vi måste ses nån dag! <3

2010-07-29 @ 12:54:08
Postat av: Linnea

sv: Precis, så är det! Vad har du för jobb?

2010-07-29 @ 22:16:04
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0