halmstad bokat

Hello. Sitter på jobbet nu och känner mig lagom fräsch. Har inte duschat håret sen i tisdags kväll haha. Fast ärligt talat så bryr jag mig inte, snart kommer jag äntligen vara nöjd med mitt hår igen. Grönt och lockigt passar inte riktigt mig. Nu saknas bara brännan! Slutar klockan ett och då måste jag skynda mig hem så jag hinner sola några timmar innan matchen börjar. Jag är en riktig solnörd. Brukar ta tid när jag solar så jag får lika mycket sol fram och bak. Nörd. Jag vet. Men jag är på så jäkla bra humör nuförtiden. Känner mig så jäkla lycklig. Och vädret gör det ju inte direkt sämre.

Den här sommaren kommer bli grym. Jag åker till göteborg vecka 29 med familjen och felix. Sen drar jag och matilda till grekland vecka 32. Oooooch jag, matilda, elin och fia ska till halmstad 4 dagar vecka 28. Fasiken va jag längtar. Det kan inte bli annat är grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska komma o kolla hur jag bor :) I Helgen kanske?

2010-07-06 @ 09:00:58
URL: http://sofiiealstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0