highway man

Heeeeeeej! Passar på att skriva lite nu när solen är i moln, annars vill man ju inte sitta inne vid datorn. Om jag ser tillbaka på den här tiden och läser min blogg om 3 månader eller kanske 3 år då hoppas jag att jag kommer ihåg den här känslan. Allt är så bra! Mina dagar är bäst och jag bara njuuuuuter. Jag går runt med en varm känsla i magen jämt och det känns som att ingenting kan göra mig på dåligt humör. Småsaker som jag skulle blivit irriterad på för ett tag sen skiter jag fullständigt i nu. Jag älskar felix, jag älskar min familj, jag älskar mina vänner, jag älskar sommaren, jag älskar att jag inte är stressad. Jag älskar alla småsaker som att jag har platt hår, målade tånaglar och nya ringar. Ja ni fattar, jag mår great!

De senaste dagarna har jag legat på tomten och solat. Doppat fötterna i grannarnas pool. Spelat crocket, kubb, boule, kort och läst korsord (ja det är kul med korsord haha). Varit i täby centrum och shoppat. Ätit sushi och gått på bio i stan med underbara vänner. Åkt lastbil med felix och tobbe. Och tränat såklart. Vad mer kan man begära?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0