i västervik

Känner att jag måste dela med mig av mina nya upplevelser och kunskaper. Två saker har hänt som aldrig har hänt förut, typ haha. Håll i er nu... Jag har gjort min första inbakade fläta i luggen!! Jag har försökt några gånger tidigare men aldrig lyckats, blivit arg och struntat i att försöka igen. Nu hade jag tråkigt i bilen och med hjälp av backspegeln gjorde jag en lite slarvigt och den blev faktiskt bra hoho. Det här är början på något stort gott folk, haha! Och matilda lär bli överlycklig med tanke på hennes sms förut: "kom ihåg att du måste lära dig att göra en inbakad fläta till grekland!".

Och nu till händelse nummer två. Jag har fått min första fästing! På knät satt den och jag fick panik och trodde att jag skulle dö haha. Även fast jag är helt skyddad mot det. Pappa fick ta bort den och sen var jag tvungen att ringa mormor för hon kan sånt där. Sen blev jag lugn. Puh.

Vi har det ialla fall bra här i Västervik. Pappa och Oskar köade utanför Teliabutiken hela natten för att få en iPhone 4 så dom är ganska trötta. Så vi ska bara ta det lugnt här i stugan idag och sen gå på bio ikväll. Jag är på bra humör för jag har shoppat lite. Haha det är sjukt vad det gör mig på bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0