kan det vara såhär varmt i sverige?

Ah jag dööööööör! Jag tycker inte om att klaga på värmen men här är det lite för varmt. Sitter på jobbet och det går inte att öppna de fönster som är närmast! Även fast det knappt har varit någon sol idag har jag velat åka till en sjö och bada. Det spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker, gaaaaaah.

Jag har haft en jättebra helg. I lördags var det dags för den omtalade brottbyfesten som alla tydligen planerar sin semester efter haha. Jag hade skitkul och träffade mycket nytt folk. Det var fint väder och varmt så vi kunde vara ute hela kvällen och natten. Min snälla mormor kom och hämtade mig och felix så vi sov där. På söndagen gick vi och la oss på ett berg vid sjön och bara slappade. Jag badade!

Seeeen var det ju vm-final! Vi var sjukt seriösa och hade tippat slutresultat, målgörare, bollinnehav, antal kort, ramträffar och allt va det va. Åh va jag inte ville att matchen skulle ta slut!! Nu längtar jag redan till nästa vm om 4 år, men då måste ju sverige vara med.



fotbollsmatch i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0