måsten

Ibland blir jag väldigt trött på mig själv. Jag kan bli stressad för minsta lilla grej. Å ena sidan tycker jag att det är skönt att ha allt inplanerat så man vet vad man ska göra och när man ska göra det. Men å andra sidan så hatar jag att ha saker planerat och är hellre spontan samma dag. Äsch, det är svårt att förklara. Men jag kan bli stressad av att bara ha några småsaker inplanerat, som att ringa frisören och färga ögonbrynen. Haha det låter töntigt men det är faktiskt väldigt jobbigt. Sen är jag expert på att skjuta upp allt och så samlas allt på hög istället. Åh jag blir galen på mig själv bara jag tänker på det nu. Jag har massa småsaker som hänger över mig just nu som egentligen inte är någon big deal, men duktig som jag är får jag det att kännas så. Jag måste verkligen skärpa mig. Några större måsten är ialla fall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0