rensa klädkammaren

Vart tog solen vägen idag? Jag hade min bikini på mig 30 sekunder efter jag vaknat och var redo för min frukost i solstolen, men icke. Den vägrade komma fram på hela dagen. Så jag passade på att rensa bland mina kläder. Det var inte så jättelänge sen jag skänkte bort allt som var för litet så i princip allt som hängde i min klädkammare passar mig. Så jag hatar att göra mig av med sådant som inte är för litet och inte speciellt slitet, det kan ju bli modernt om några år. Så jag valde att bara lägga undan det, så jag kan ta fram det om några år om jag vill. Haha men gud va mycket jag inte använder av mina kläder, typ hälften!

Klockan 4 började jag jobba och det var som vanligt lugnt som tusan. I princip ingenting att göra. Så jag kunde titta på första halvlek av semifinalen på datorn innan jag fort stängde och larmade för att hinna hem till andra halvlek.


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHHA älskar att en svampbob-fyrkant lyser upp hela klädkammaren xD

2010-07-08 @ 10:32:37
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0