tegelbruket

Heeej! Gjorde ju som sagt min krogendebut igår, på tegel. Innan det samlades vi några tjejer hemma hos sophie och satt på altanen och pratade. Men det var ju semifinal i vm igår också så när den började var vi några som bänkade oss framför tvn. (Faaaaan Tyskland förlorade, jag är deprimerad!!) Ialla fall så drog vi till tegel sen och jag hade skitkul! Det är sjukt va mycket människor man träffar och pratar med under en kväll. Det roligaste var att en kille kom fram till mig och sa "tjaa, du var vid ängsan idag va? jag känner igen dig!". Hahaha. Värt att nämna är också att jag slapp betala inträde. Eller slapp och slapp, jag glömde bort det och dom missade mig när jag gick in, woho ;) När tegel stängde och jag var trött i benen av allt dansande var vi några som delade på en taxi hem. När jag gick och la mig trodde jag att jag hade fått tinitus. Shit va det tjöt i mina öron, men det va det värt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0