tisdag

Gud vad jag önskar att jag var morgonpigg! Man hinner med så mycket och dagarna känns längre om man går upp tidigt. Men tyvärr så sover jag till ett om ingen väcker mig. Det är nu jag ska skriva att jag är kvällspigg istället men nepp, inte det heller. Jag är en trött människa helt enkelt.

Imorse var jag ialla fall uppe med tuppen. Jag var hos tandläkaren i mörby och spände tandställningen klockan 8.20! Sedan åkte jag direkt till gymmet för att ta igen den förlorade träningen igår. Efter en halvtimmes intervallspinning mådde jag så illa att jag var tvungen att lägga mig på golvet i en kvart haha. Antingen körde jag väldigt hårt eller så är jag sjukt otränad. Jag hoppas på det första. Efter det bestämde jag mig för att endast köra min rehab, så det får bli styrka imorgon.

Sen tog jag tåget till täby centrum för att uträtta några ärenden. Eller det lät alldeles för allvarligt, som om jag hade något viktigt att göra. Jag ville shoppa lite haha. Behövde köpa tackkort (nej jag har inte skickat ut det efter studenten än), eyeliner (nu ska jag lära mig!), snacka med ett datorproffs (min nya dator krånglar redan?), köpa ett par efterlängtade skor (slut såklart), kolla om sofies snyggare-än-alla-andra-baseball-jackor-jacka fanns inne (såklart inte), köpa ansiktsmask. Jaja och så vidare!

Nu ska jag fortsätta lösa korsord på jobbet hahaha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofies snyggare-än-alla-andra-baseball-jackor-jacka! Haha menar du min Sofia?? I så fall blir jag väldigt glad över att häöra att du gillar den!

2010-07-27 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0