tunga ögonlock

Jag får väl säga god morgon även fast det inte känns så för mig hehe. Jag är så trött att jag håller på att somna sittandes. Haha va mesig jag känner mig, en natt borde jag klara av att vara vaken. Jag börjar väl bli gammal. Jag tog mig ialla fall i kragen och gick ner för den långa trappan för att hämta en vännerbox, så det har jag sysselsatt med mig i några timmar nu.

Ja idag har jag då ingenting planerat, måste ju hålla mig inomhus. Jag får väl koncentera mig på att inte somna. Det blir enklare när mamma och oskar går upp sen, och senare kommer mormor och morfar för att hämta disa och efter jobbet kommer felix. Men nu är jag uttråkad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0