upp och hoppa

Jag kände att jag behövde sova ut idag. I göteborg gick vi upp mellan klockan 8 och 9 varje dag för att hinna träna innan täbys matcher. Så det var välbehövligt. Det resulterade i att jag sov till klockan ett och hann därför inte träna för nu sitter jag på jobbet och har sjuuuuukt mycket att göra. Eller? Nej hehe. Ingen skulle sakna mig om jag gick härifrån ett tag om vi säger så.

Bara nu när jag inte hinner träna en dag så får jag lite smått panik sådär. Hur fasiken stog jag ut under dom jobbiga perioderna i gymnasiet när jag i princip bara hann med fotbollsträningarna? Jaja. En träningsfri dag är ju egentligen bara bra. Såg förresten att jag formulerade mig lite fel i förra inlägget. Jag körde faktiskt kondition varje dag förutom en i göteborg. Rätt ska vara rätt haha. Nu ska jag fortsätta vara lat på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0