uppdatering

Har faktiskt ingen lust över huvudtaget att blogga men det kanske kommer om jag bara kommer igång igen. Jag känner att jag ialla fall måste berätta hur bra jag har haft det sedan jag bloggade sist. Jag var ju som sagt i halmstad med matilda, fia och elin. Det var underbart bra. Vi låg på stranden, gick i affärer, åt middag på mysiga resturanger, träffade nytt folk, dansade hela natten, trodde vi var utomlands. Det sjukaste var att vi lyckades bli vip gäster en kväll, gå förbi hela den skitlånga kön och slapp visa leg (det var 20-årsgräns). Jag och Matilda pratade med vakterna där inne och fick Peter Siepen, som var dj, att ropa ut i högtalarna: "Den här låten är tillägnad sofia och matilda". Lite coolt. Det här resan blir en tradition, helt klart.

Jag kom hem på lördag kväll, packade upp väskan, packade den igen och stack till göteborg på söndag morgon. Äntligen var det dags, som jag hade längtat. Oskars lag spelade gothia och vi var ett stort gäng som var där och hejade! Jag har nog aldrig varit så nervös innan matcherna förut, inte ens inför mina egna matcher. Både täby och oskar var galet bra. De vann gruppen och gick enda till 16-delsfinal där dom åkte ut pga av domarna. Jag hatar när sånt händer, det är det värsta som finns! Men dom har en ljus framtid framför sig.

När vi inte tittade på täby gjorde vi lite allt möjligt. Shoppade, tittade på andra matcher, var på liseberg och universeum, ja gled runt helt enkelt hehe. Jag har kommit på att jag hatar vallentuna, det är en sån befrielse att åka härifrån och en sån ångest att komma tillbaka...

Måste bara nämna att det är så otroligt, underbart, sjukt skönt att ha kommit igång med träning igen, riktigt ordentligt. Ibland trände vi innan frukost och ibland efter. Jag körde kondition på cykel och gymmade överkroppen varannan dag och körde min rehab och gymmade ben varannan dag. Egentligen kände jag för att träna en gång till på kvällarna också men då skulle jag nog tuppat av. Det är sjukt vad alla endorfiner ersätter allt annat. Sockersuget, ångest osv osv.

Jaja, dags att runda av. Ska försöka fördriva dom sista timmarna här på jobbet. Jag vill tillbaka till göteborg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0