tillsammans är man mindre ensam

Jag måste visa presenterna som jag fick av felix på våran 2-årsdag. Jag älskar halsbandet, så himla fint! Jag tycker inte alls om att handla halsband och jag är jättedålig på att använda det. Så det är ju perfekt att få det av någon annan hoho. Och så till det jag gav felix. Till mitt försvar så hade vi inte pratat om att köpa något till varandra. Så jag tänkte att jag skulle köpa något litet, fast ändå något som jag vet felix skulle tycka om. För jag hade inte förväntat mig att han skulle köpa något till mig. Haha jaja, båda blev glada, det är väl huvudsaken :)

 







och nu till det felix fick av mig...



haha! Felix älskar kalle anka.


Kommentarer
Postat av: sofiero

HAHAHAHAHAHAH klockrent Sofia!! :D

2010-07-28 @ 19:04:58
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahhaa, skön du är! och felix lär ha blivit glad :D

2010-07-29 @ 13:50:28
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0