25 JUNI 2010

GLAD MIDSOMMAR ooooch GRATTIS till mig hoho. Jag får gå på krogen, jag får gå på krogen lalalala. Jag fick det jag hade önskat mig, en macbook pro! Världens bästa dator.

Efter att familjen och felix sjungit för mig imorse var jag tvungen att snabbt göra mig iordning för att tillsammans med felix och hans brorsor åka till deras mormor och morfar. Sedan åkte vi vidare till landet till min mormor och morfar där många släktingar redan befann sig. Tyvärr missade jag den årliga femkampen!

Nu har jag precis kommit hem och ska hinna fixa massa saker innan mina älskade tjejer kommer hit på middag. Senare ikväll kommer det fler partypeople hit. Ha en bra midsommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0