fotbollsavslutning

Hej! Jag vaknade imorse hos felix runt halv 7 och kunde inte somna om. Det var ljust och varmt i rummet, sängen är liten, hans familj lät i vardagsrummet och blablabla, jag tog bussen hem och gick och la mig. Nästa gång jag vaknade blev jag på jättebra humör. Jag tittade på mobilen och hade fått en sms från matilda: "är du lika sugen som jag på att åka utomlands?" Eeeeeeh jaaaaaaa! Hon kommer hit imorgon så ska vi kolla på resa tillsammans, det vore kul om vi åkte alla tillsammans, Fia, Fanny och alla.

Idag efter behandlingen hos naprapaten satt jag, felix och mamma ute och slappade i solen i några timmar. Sen var det dags att åka till Domarudden för att ha fotbollsavslutning. På schemat stog grillning, bildspel, aktiviteter och bastu. Jag kunde inte vara med på aktiviteterna och många hoppade över att basta, me too. Men det är alltid trevligt att umgås med alla i laget!



Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, det vore skit kul om vi kunde åka tillsammans!

2010-06-24 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0