grattis viccantoria!

Jag skulle helst vilja gå och lägga mig nu. Har knappt sovit någonting på två nätter nu och jag blir ännu tröttare av att tänka på att jag inte kommer få många timmars sömn i natt heller. Men fan, jag måste sluta vara så bekväm av mig. Det kommer fasiken vara värt det. För idag fyller Victoria 20 år så jag ska dit och fira henne ikväll. Och innan det kommer världens bästa fotbollsbrudar hit och taggar! Skit samma att jag kommer vara trött på jobbet imorgon, kvällen kommer bli skitbra.
Och jag måste bara nämna att jag övningskörde idag med felix, lite runt i bällsta bara. Ja, jag körde inte över någon ialla fall.



(Faaaan, Tyskland förlorade precis mot Serbien!!!)

Kommentarer
Postat av: Matilda

och jens...

2010-06-18 @ 17:34:57
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0