happy

Nu har jag rakpermanentat mitt hår wohoooo. Det tog ungefär 3 timmar men det va det värt. Nu ligger mitt hår slickat längst huvudet och jag gör bara minimala rörelser, så jag kommer nog få nackspärr hehe. De första 48 timmarna är viktigast, det är då hårets formas. Så jag får inte blöta håret, vika det på något sätt med typ en krage på tröjan eller toffs. Och när jag ändå håller på så skippar jag att gå och lägga mig ikväll, det är ju lika bra att göra det så seriöst som möjligt.

Jag var även hos naprapaten imorse. Jag fick min sista behandling för mina ljumskar och sen en massa rehabövningar och stretchövningar som jag ska göra varannan dag Det måste måste måste hjälpa. Jag får ialla fall träna som vanligt nu bara jag gör mina övningar. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0