höjder och fart!

När jag skrev fallskärmsjägare i förra inlägget slog det mig plötsligt!! Jag ska ju för fasiken hoppa fallskärm i sommar! Från 4 km upp i luften hoppar man och sen fallar man fritt i typ 50 sekunder. Det kommer ju kännas som en evighet, fatta va coolt! Jag fick det av mamma och pappa i födelsedagspresent förra året men hann aldrig göra det innan det blev för kallt. Sen fick jag något liknande av felix i julklapp som jag också ska göra i sommar. Jag tror man springer ut från ett berg och kastar sig ut i luften! Sedan gör man massa volter och loopar (looper?) i luften. Ascoolt. Jag måste se till att boka det här så snart som möjligt. Jag älskar höjder och fart om ni inte har fattat det än ;)



jag hoppade bungyjump år 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0