leaving on a jetplane

Jag läste i fannys blogg att hon och fia planerar att åka utomlands och jag kände att jag blev så himla avundsjuk! Jag har åkt utomlands varje år sen jag va liten men den här sommaren har jag ingen bokad. Det känns rent ut sagt förjävligt. Jag älskar att åka utomlands. Ligga på stranden hela dagarna, lyssna på musik, äta frukt, BLI BRUN. Äta på restaurang på kvällarna. Bara värmen och solen gör mig så himla glad. Jag skulle åka utomlands 10 gånger om året om det gick. Någon som vill åka med mig?









älskade tjejer i grekland förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Fia

Följ med då Sofia!!!!!!!!

2010-06-16 @ 22:20:02
Postat av: malin

ååh vad myys, ja vem vill inte åka utomlands

2010-06-16 @ 22:39:27
URL: http://granaqueen.blogg.se/
Postat av: Matilda

ursäkta mig, men har inte jag hur länge som helst sagt att vi ska ta en sista minuten sen? :O

2010-06-17 @ 16:54:03
URL: http://matilduur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0